Inschrijfformulier

Inschrijving nieuwe opleiding vanaf zondag 10 maart 2024

Betaling - Pas na betaling is de inschrijving definitief. De juiste bedragen staan vermeld onder " soort opleiding" . Deze dient te worden voldaan op IBAN nummer NL92INGB0009050792 t.n.v. BCMN-Talenten voetbalschool en onder vermelding van voornaam en achternaam deelnemer. Algemene Voorwaarden - Als ouder/voogd van de speler(s), geef ik bij deze toestemming aan mijn kind om deel te nemen aan de trainingen van de TVS en ga ik tevens akkoord met alle hieraan verbonden regels en voorwaarden. Hierbij verklaar ik in geen enkel geval de TVS verantwoordelijk te houden voor ongevallen, diefstallen en/of beschadigingen in welke vorm dan ook die mijn kind ten deel vallen tijdens de aanwezigheid bij de TVS. Alle nieuwe deelnemers krijgen van ons een short, shirt en sokken van het sportmerk Quick, alsmede een trainingsjack. Ook de deelnemers die zich opgeven voor de vervolgopleiding kunnen een nieuw kledingpakket afnemen. Wij vragen daar € 60,- voor (de kleding heeft een winkelwaarde van 80 euro).

* = verplicht

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!