Welkom!

Welkom op de site van de Voetbal Talentenschool.

Uitdaging
Wij constateren nog steeds op de voetbalvelden dat er nog steeds veel (jeugd)trainers/ouders/vrijwilligers rondlopen die niet voldoende zijn opgeleid of te weinig bagage hebben om talenten verder te brengen. Hierdoor ontstaat er een ‘verloren periode’ in de ontwikkeling van een talentvolle jeugdspeler. Ook constateren wij dat door een veranderende vrijetijdsbesteding van kinderen er steeds minder op straat en op buurtveldjes wordt gevoetbald. De basisvaardigheid van kinderen loopt hiermee terug en bij voetbal zie je dat sterk terug in de techniek en balbeheersing. Veel kinderen doen volgens ons niets liever dan voetballen, tijdens trainingen en wedstrijden bij hun vereniging, op een veldje in de wijk of op het schoolplein. Voor sommige jongens en meisjes is dat echter nog niet genoeg want er is behoefte, naast het bestaande reguliere aanbod, aan extra voetbalactiviteiten.
De Talenten Voetbalschool wil daarom de uitdaging aangaan om met een effectieve voetbalopleiding voor (jonge) talentvolle voetballers onderscheidend te zijn. De trainingen zijn bedoeld voor spelers die in zichzelf willen investeren om in vele opzichten een betere en completere voetballer te worden.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!